3 Ağustos 2012 Cuma

EVALUATİON

MERVE ÇALIŞLAR:Merve müşteri memnuniyetini puzzle ın bir parçasına benzetmiş ve müşteri memnuniyeti olmadan şirketlerin tam olarak başarılı olamıyacağını söylemiş.Ben de ona bu konuda katılıyorum memnun müşteri hem ürünü devamlı olarak alan müşteridir hem de arkadaşlarına ürün hakkında iyi yorumlar yapan müşteridir bu da tabiki şirketlerin yararınadır.

OZAN ÇEVİK:İnsanlarında resimdeki  yumurtalar gibi birbirlerinden çok farklı olduklarını ve bu yüzden de farklı istek ve ihtiyaçları olduğunu vurgulamış.Ama tabiki şirketler herkese ayrı ürün yapamayackları için ortak bi noktada toplanırlar ve müşteriyi memnun etmeye çalışırlar.

ULUÇ GÜRALP:Uluç müşteri memnuniyetini anlayabilmek için bazı verilere bakmamız gerektiğini vurgulamış ve bazı firmaların bunu elde etmek için müşterilerini arayıp memnun olup olmadıklarını sorduğunu söylemiş.Ve çok da güzel bir örnek vermiş apple ın başarısının sadece ürünlerinden kaynaklanmadığına değinmiş ve bu da çok doğru tespit.Eğer ürünleri sattıktan sonrada arkasında durabilyorsak yada ürünleri satarken müşterilerle iyi ilişki kurabiliyorsak müşteri memnuniyetini tavana çıkarabiliriz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder