4 Eylül 2012 Salı

Marketing strateji degerlendirme

http://pazarlamarchi.blogspot.com/?m=1 arkadasimizin ornegininde stratejiler arasindaki farkliliklari net bir sekilde gotebiliyoruz.

2) http://ozancevik.blogspot.com/2012/08/is-not-suitthis-is-zegna-ile-vizyonunu.html?m=1 ozan in ornegi de gunluk hayatimizin buyuk bir kismini kaplayan giyim sektorunden bu yuzden ornehini cok guncel buldum
3) http://semihkucuker.blogspot.com/2012/08/maserati-bmw-renault.html?m=1 luksun en buyuk sembollerinden olan otomobillerin farkli stratejilere gore satiliyor olmasi bizler icin cok da s
Airtici degil. Arkadasim gibi ben de stratejiler arasinda en net farkliligin otomobil sektorumde olduguna inaniyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder